80% mahasiswa PoliKK dijangkakan pengundi AL MUTAHHARA B. KAMARUDDIN.

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM.

9 JANUARI 2010 : Suasana Pilihanraya Kampus di Politeknik Kota Kinabalu kini semakin meriah daripada hari jumaat lalu. Kini, poster Al Mutahhara sudah membanjiri bangunan HEP. 

Kelab Islah mendapat maklumat daripada 'Suara Siswa Politeknik KK' melalui FB, bahawa 80% mahasiswa berpihak kepada AL MUTAHHARA B. KAMARUDDIN.

Bagi Kelab Islah, ini adalah satu berita yang baik kepada seluruh mahasiswa PoliKK kerana Kelab Islah yakin kepada AL MUTAHHARA sebagai pemimpin yang berkelayakan dari segi kepimpinan.

"Mahasiswa sepatutnya mengundi Al Mutahhara sahaja, kerana bagi saya beliau adalah seorang pemimpin yang baik dan mempunyai kelebihan dari segi ilmu agama. Boleh dikatakan beliau adalah AJK Kelab Islah yang paling lantang di dalam menyampaikan ilmu ALLAH SWT. Beliau juga seorang yang berani. Ini terbukti pada semester Julai 2009, di mana beliau berani bersuara untuk menegakkan amal makruf nahi mungkar semasa sesi Diskusi Bersama Kamsis. Tambahan lagi, unit yang beliau ketuai pada semester lalu telah mendapat Anugerah Unit Terbaik Semester Jun 2010," kata Saudara Azrie Ismail ketika ditanya tentang kepimpinan Al Mutahhara Kamaruddin.

InsyaAllah, berita selanjutnya akan diadakan dari semasa ke semasa.

Wallahu'alam.

"MA'ABTIGHAAN MARDHATILLAH". 

0 ulasan: