Kursus Kepimpinan AJK Kelab ISLAH Sesi Jun 2010

17hb Oktober 2010 – Sebuah program Kursus Kepimpinan AJK Kelab Islah telah dilaksanakan di sini. Program anjuran Kelab Islah Politeknik KK tersebut telah berlangsung selama dua hari dua malam tersebut bermula pada 15 hb sehingga 17hb Oktober 2010 bertempat di Pusat Islam Politeknik KK.

Seramai 34 peserta telah menghadiri program berkenaan dan antar tajuk-tajuk kuliah dasar yang diusahakan ialah Protokol & Kertas Kerja (muh Rajif Kandondiog), Pengucapan Awam & Cara Berorganisasi (Hj. Fikri Bin ) serta Kepimpinan Dalam Islam (Ust. Khairul Fitri).

Majlis penutupan pula telah dirasmikan oleh Ust. Raja Ahmad Bin Raja Husin pada 10.30 pagi bertempat di Bilik Seminar Pusat Islam Politeknik KK. Semasa ucapan perasmiannya beliau mengingatkan para peserta tentang kisah kepimpinan Khalid al-Walid yang menjadi kekuatan kepada tentera Islam yang memerangi tentera musuh yang berlipat kali ganda bilangan jadi bilangan tentera islam.

Menyusul daripada program Kursus Kepimpinan AJK Kelab ISLAH Sesi Jun 2010 ialah program Penutupan AJK Kelab ISLAH Sesi Jun 2010 yang akan dikendalikan oleh para peserta kursus yang terpilih.

0 ulasan: